A A A K K K
для людей з порушеннями зору
Комунальний заклад "Ліцей №1 смт Стрижавка Вінницького району Вінницької області"

Програма моніторингових досліджень та самооцінювання на 2023-2024 н.р. за напрямом "Педагогічна діяльність педагогічних працівників"

Дата: 06.11.2023 09:20
Кількість переглядів: 268

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом по закладу від 15.09.2023 року № 243-од

                                                                                                                            Директор закладу  _________  Галина КОМАРЧУК

Програма

моніторингових досліджень та самооцінювання  на 2023-2024 навчальний рік за напрямом

«ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»

 

Мета: забезпечити своєчасний збір, обробку й аналіз інформації як необхідні умови прийняття ефективних обґрунтованих  управлінських рішень, спрямованих на реалізацію якісного освітнього процесу.

№ з/п

Вимоги

Критерії оцінювання

Методи збору інформації, інструменти та джерела отримання інформації

Термін проведення

 

Відповідальний

3.«ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»

 

1.

Вимога 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти

 

3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність

 

 

 

Вивчення документації:

  • Вивчення документації (календарно-тематичні плани).

Опитування:

  • Анкетування педагогів

 

Вересень 2023

Січень 2024

 

 

Жовтень 2022

Київська Т.П.,  команда внутрішніх експертів

 

3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей і умінь, спільних для всіх компетентностей

 

 

 

  • Спостереження (за проведенням навчальних занять).
  • Усне опитування.
  • Опитування (анкетування учнів).
  • Вивчення документації (календарно-тематичні плани)

 

Жовтень  2023

Київська Т.П.,  команда внутрішніх експертів

 

3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів (за потреби)

 

  • Опитування (анкетування учнів і батьків).
  • Вивчення документації (індивідуальні навчальні плани)

 

Листопад 2023

Македонська Г.М., команда внутрішніх експертів

 

3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо)

Вивчення документації (ознайомлення зі створеними освітніми ресурсами).

 

Грудень 2023

Македонська Г.М., команда внутрішніх експертів

 

3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей в учнів у процесі їхнього навчання, виховання та розвитку

 

  • Спостереження (за проведенням навчальних занять та виховних заходів).

 

Грудень 2023

Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

 

3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології в освітньому процесі

  • Вивчення документації (електронні освітні ресурси, протоколи засідань педагогічної ради).
  • Спостереження (за навчальним заняттям).
  • Інтерв’ю з директором школи

 

Грудень 2023

Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

 

2.

Вимога 3.2.

Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників

 

3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами

 

• Вивчення документації (портфоліо педагогічного працівника, протоколи засідань педагогічної ради, накази керівника з основної діяльності, річний план роботи закладу освіти, свідоцтва і сертифікати про підвищення кваліфікації).

• Спостереження (за проведенням навчальних занять)

  • Опитування (анкетування вчителів)
  • Інтерв’ю з заступником директора з навчально-виховної роботи

Лютий 2024

Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

 

3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проєктах, залучаються до роботи як освітні експерти

 

Вивчення документації (свідоцтва та сертифікати освітніх експертів, які зберігаються в особових справах педагогічних працівників, публікації педагогічних працівників)

 

Лютий 2024

Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

 

3.

Вимога 3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти

 

3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства

  • Спостереження (за проведенням навчальних занять).
  • Опитування (анкетування учнів).
  • Інтерв’ю з заступником директора з виховної роботи

Березень 2024

Потьомко О.А., команда внутрішніх експертів

 

3.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотний зв’язок

Опитування:

  • Анкетування учнів;
  • Анкетування педагогів;
  • Анкетування батьків.

Березень 2024

Потьомко О.А., команда внутрішніх експертів

 

3.3.3. У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці

  • Вивчення документації (протоколи засідання педагогічної ради і нарад при директорові).
  • Опитування (анкетування педагогів)

Березень 2024

Македонська Г.М.

4

Вимога 3.4.  Організація педагогічної діяльності та навчання учнів на засадах академічної доброчесності

 

3.4.1. Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності

 

Спостереження (за проведенням навчального заняття).

• Опитування (анкетування педагогів; учнів).

• Вивчення документації (документ про академічну доброчесність у закладі освіти, протоколи засідань педагогічної ради)

Квітень 2024

Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

3.4.2. Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учням

 

  • Спостереження (за проведенням навчальних занять).
  •  Опитування (анкетування учнів)

 

Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

5

Узагальнення результатів моніторингових досліджень

 

Матеріали досліджень.

Прийняття ефективних управлінських рішень.

Підсумковий наказ за результатами досліджень.

Протокол нарад при директорі

 

Травень 2024

Директор закладу Комарчук Г.М.,

заступник директора Київська Т.П.

6

Включення результатів моніторингових досліджень до річного звіту директора закладу

 

Матеріали досліджень.

Прийняття ефективних управлінських рішень.

Презентація «Підсумки роботи закладу за 2023-2024 н.р.»

 

Червень 2024

Директор закладу Комарчук Г.М.

7

Оприлюднення результатів самооцінювання за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти» на засіданні педагогічної ради закладу

 

Матеріали досліджень.

Прийняття ефективних управлінських рішень.

Презентація «Звіт за результатами самооцінювання напряму «Система оцінювання здобувачів освіти» та шляхи вдосконалення освітньої діяльності у процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти»

 

Червень 2024

Заступник директора Київська Т.П., команда внутрішніх експертів

8

Оприлюднення результатів самооцінювання за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти» на сайті закладу                       

                       

 

Матеріали досліджень.

 

Червень 2024

Київська Т.П.,

Вільгус О.В.

9

Підготовка Освітньої програми закладу на 2024-2025 н.р. та Плану роботи закладу на 2024-2025 н.р. з врахуванням результатів самооцінювання за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти»

 

Матеріали досліджень.

 

Освітня програма закладу на 2024-2025 н.р.

 

План роботи закладу на 2024-2025н.р.

Червень -серпень 2024

Комарчук Г.М.

Київська Т.П.

Македонська Г.М.

Потьомко О.А.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора