Програма моніторингових досліджень та самооцінювання на 2023-2024 н.р. за напрямом "Педагогічна діяльність педагогічних працівників"
ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом по закладу від 15.09.2023 року № 243-од
Директор закладу _________ Галина КОМАРЧУК
Програма
моніторингових досліджень та самооцінювання на 2023-2024 навчальний рік за напрямом
«ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»
Мета: забезпечити своєчасний збір, обробку й аналіз інформації як необхідні умови прийняття ефективних обґрунтованих управлінських рішень, спрямованих на реалізацію якісного освітнього процесу.
№ з/п |
Вимоги |
Критерії оцінювання |
Методи збору інформації, інструменти та джерела отримання інформації |
Термін проведення
|
Відповідальний |
3.«ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ»
|
|||||
1. |
Вимога 3.1. Ефективність планування педагогічними працівниками своєї діяльності, використання сучасних освітніх підходів до організації освітнього процесу з метою формування ключових компетентностей здобувачів освіти
|
3.1.1. Педагогічні працівники планують свою діяльність, аналізують її результативність
|
Вивчення документації:
Опитування:
|
Вересень 2023 Січень 2024
Жовтень 2022 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів
|
3.1.2. Педагогічні працівники застосовують освітні технології, спрямовані на формування в учнів ключових компетентностей і умінь, спільних для всіх компетентностей
|
|
Жовтень 2023 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів
|
||
3.1.3. Педагогічні працівники беруть участь у формуванні та реалізації індивідуальних освітніх траєкторій учнів (за потреби)
|
|
Листопад 2023 |
Македонська Г.М., команда внутрішніх експертів
|
||
3.1.4. Педагогічні працівники створюють та/або використовують освітні ресурси (електронні презентації, відеоматеріали, методичні розробки, вебсайти, блоги тощо) |
Вивчення документації (ознайомлення зі створеними освітніми ресурсами).
|
Грудень 2023 |
Македонська Г.М., команда внутрішніх експертів
|
||
3.1.5. Педагогічні працівники сприяють формуванню суспільних цінностей в учнів у процесі їхнього навчання, виховання та розвитку
|
|
Грудень 2023 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів
|
||
3.1.6. Педагогічні працівники використовують інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології в освітньому процесі |
|
Грудень 2023 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів
|
||
2. |
Вимога 3.2. Постійне підвищення професійного рівня і педагогічної майстерності педагогічних працівників
|
3.2.1. Педагогічні працівники забезпечують власний професійний розвиток і підвищення кваліфікації, у тому числі щодо методик роботи з особами з особливими освітніми потребами
|
• Вивчення документації (портфоліо педагогічного працівника, протоколи засідань педагогічної ради, накази керівника з основної діяльності, річний план роботи закладу освіти, свідоцтва і сертифікати про підвищення кваліфікації). • Спостереження (за проведенням навчальних занять)
|
Лютий 2024 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів
|
3.2.2. Педагогічні працівники здійснюють інноваційну освітню діяльність, беруть участь у освітніх проєктах, залучаються до роботи як освітні експерти
|
Вивчення документації (свідоцтва та сертифікати освітніх експертів, які зберігаються в особових справах педагогічних працівників, публікації педагогічних працівників)
|
Лютий 2024 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів
|
||
3. |
Вимога 3.3. Налагодження співпраці з учнями, їх батьками, працівниками закладу освіти
|
3.3.1. Педагогічні працівники діють на засадах педагогіки партнерства |
|
Березень 2024 |
Потьомко О.А., команда внутрішніх експертів
|
3.3.2. Педагогічні працівники співпрацюють з батьками учнів з питань організації освітнього процесу, забезпечують постійний зворотний зв’язок |
Опитування:
|
Березень 2024 |
Потьомко О.А., команда внутрішніх експертів
|
||
3.3.3. У закладі освіти існує практика педагогічного наставництва, взаємонавчання та інших форм професійної співпраці |
|
Березень 2024 |
Македонська Г.М. |
||
4 |
Вимога 3.4. Організація педагогічної діяльності та навчання учнів на засадах академічної доброчесності
|
3.4.1. Педагогічні працівники під час провадження педагогічної та наукової (творчої) діяльності дотримуються академічної доброчесності
|
Спостереження (за проведенням навчального заняття). • Опитування (анкетування педагогів; учнів). • Вивчення документації (документ про академічну доброчесність у закладі освіти, протоколи засідань педагогічної ради) |
Квітень 2024 |
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів |
3.4.2. Педагогічні працівники сприяють дотриманню академічної доброчесності учням
|
|
|
Київська Т.П., команда внутрішніх експертів |
||
5 |
Узагальнення результатів моніторингових досліджень |
|
Матеріали досліджень. Прийняття ефективних управлінських рішень. Підсумковий наказ за результатами досліджень. Протокол нарад при директорі
|
Травень 2024 |
Директор закладу Комарчук Г.М., заступник директора Київська Т.П. |
6 |
Включення результатів моніторингових досліджень до річного звіту директора закладу |
|
Матеріали досліджень. Прийняття ефективних управлінських рішень. Презентація «Підсумки роботи закладу за 2023-2024 н.р.»
|
Червень 2024 |
Директор закладу Комарчук Г.М. |
7 |
Оприлюднення результатів самооцінювання за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти» на засіданні педагогічної ради закладу |
|
Матеріали досліджень. Прийняття ефективних управлінських рішень. Презентація «Звіт за результатами самооцінювання напряму «Система оцінювання здобувачів освіти» та шляхи вдосконалення освітньої діяльності у процесі розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти»
|
Червень 2024 |
Заступник директора Київська Т.П., команда внутрішніх експертів |
8 |
Оприлюднення результатів самооцінювання за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти» на сайті закладу
|
|
Матеріали досліджень.
|
Червень 2024 |
Київська Т.П., Вільгус О.В. |
9 |
Підготовка Освітньої програми закладу на 2024-2025 н.р. та Плану роботи закладу на 2024-2025 н.р. з врахуванням результатів самооцінювання за напрямком «Система оцінювання здобувачів освіти» |
|
Матеріали досліджень.
Освітня програма закладу на 2024-2025 н.р.
План роботи закладу на 2024-2025н.р. |
Червень -серпень 2024 |
Комарчук Г.М. Київська Т.П. Македонська Г.М. Потьомко О.А. |