Засідання педагогічних рад
Комарчук Галина Михайлівна голова педагогічної ради, директор закладу |
Лялюк Дарія Сергіївна секретар педагогічної ради, вчитель української мови та літерату |
26 жовтня 2022 року проведено засідання педагогічної ради на тему Питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у освітній простір є надзвичайно актуальним. Кожна дитина, незалежно від своїх особливостей – фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних чи мовних, повинна мати можливість реалізувати своє право на навчання і отримати при цьому гідну та якісну освіту. Під час педагогічної ради розглядалися наступні питання:
Соціально-педагогічний супровід дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання (Казьмірук Л.Д.) |
11 січня 2023 року проведено засідання педагогічної ради на тему: Сучасна молода людина об'єктивно змушена бути більш мобільною, інформованою, критично і творчо мислячою, а значить і більш мотивованою до самонавчання і саморозвитку. У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання результатів навчальних досягнень здобувачів освіти як складової освітнього процесу. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Реалії сьогодення такі, що оцінювання дає можливість учню отримати реальну картину рівня власних знань і робити подальші кроки у напрямку свого розвитку. На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання: 1. Система оцінювання здобувачів освіти як важлива складова роботи закладу з розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти ( Київська Т.П., заступник директора з НВР) 1.1. Формувальне оцінювання – інструмент підтримки, а не контролю. Самооцінювання та взаємооцінювання як складові формувального оцінювання (Лялюк Д.С., вчитель української мови та літератури) 1.2. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів за новим Державним стандартом базової середньої освіти (Смага Л.А.) 1.3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів в системі загальної середньої освіти (Засік В.В., вчитель трудового навчання) 1.4. Особливості оцінювання учнів з ООП в інклюзивних класах (Слободянюк О.С., вчитель географії)
Також на обговорення педагогічної ради були винесені питання, що регламентують роботу закладу: 1. Про моніторинг результативності освітнього процесу в 5-11 класах та дотримання педагогами критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2022/2023 н.р. (Київська Т.П.) 2. Про підсумки проходження курсів підвищення кваліфікації у 2022 році та схвалення плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік. (Київська Т.П.) 3.Про підтвердження списку претендентів на отримання свідоцтва з відзнакою (Комарчук Г.М.) 4.Про підсумки перевірки дотримання вимог Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» (Комарчук Г.М.) 5. Про організацію освітнього процесу в 1-11-х класах закладу у II семестрі 2022-2023 н.р. (Комарчук Г.М.) 6.Про схвалення «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в КЗ «Ліцей №1 смт Стрижавка» (Македонська Г.М.) 7.Про схвалення «Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в КЗ «Ліцей №1 смт Стрижавка» (Македонська Г.М.) 8. Про схвалення критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з навчальних предметів (Київська Т.П.)
|
29 березня 2023 року у закладі проведено засідання педагогічної ради на тему Україна… її майбутнє в руках молоді. Нині юні громадяни стають безпосередніми учасниками суспільних процесів держави, тому серед виховних напрямів навчальних закладів пріоритетним є патріотичне й громадянське виховання, як стрижневі, що відповідають нагальним вимогам і викликам сучасності. В умовах, коли Україна, з одного боку, вкотре перебуває на шляху радикальних політичних, соціальних та економічних перетворень, а з іншого – знаходиться у стані загрози її національної безпеки, національно– патріотичному вихованню належить пріоритетна роль. Патріотичне виховання має охоплювати всіх учасників освітнього процесу, сприяти формуванню у дітей та утвердженню у педагогів і батьків національних та загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України. «Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання… Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості», – зазначено в Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання:
(заступника директора з виховної роботи Потьомко О.А.) 1.1. Формування національно-патріотичної свідомості найменших здобувачів освіти закладу. Роль вчителя початкових класів у формуванні національно-патріотичних почуттів найменших здобувачів освіти закладу. (вчитель початкових класів Крутоусова Т.І.) 1.2. Роль класного керівника у формуванні національно-патріотичної свідомості учнів середньої школи. (класний керівник 6-Б класу Мельник О.К.) 1.3. Патріотичне виховання –основа формування громадської свідомості учнів старшої школи. (класний керівник 10-Б класу Баліцька О.М.) 1.4. Виховання громадянина-патріота України шляхом педагогіки партнерства. (класний керівник 7-В класу Григоренко В.М.) 1.5. Психологічні аспекти патріотичного виховання здобувачів освіти закладу в сучасних умовах. (практичний психолог закладу Кучерук Н.О.) |