Засідання педагогічних рад
Комарчук Галина Михайлівна голова педагогічної ради, директор закладу |
Лялюк Дарія Сергіївна секретар педагогічної ради, вчитель української мови та літерату |
26 жовтня 2022 року проведено засідання педагогічної ради на тему Питання інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у освітній простір є надзвичайно актуальним. Кожна дитина, незалежно від своїх особливостей – фізичних, інтелектуальних, соціальних, емоційних чи мовних, повинна мати можливість реалізувати своє право на навчання і отримати при цьому гідну та якісну освіту. Під час педагогічної ради розглядалися наступні питання:
Соціально-педагогічний супровід дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання (Казьмірук Л.Д.)
|
11 січня 2023 року проведено засідання педагогічної ради на тему: Сучасна молода людина об'єктивно змушена бути більш мобільною, інформованою, критично і творчо мислячою, а значить і більш мотивованою до самонавчання і саморозвитку. У контексті цього змінюються і підходи до оцінювання результатів навчальних досягнень здобувачів освіти як складової освітнього процесу. Оцінювання має ґрунтуватися на позитивному принципі, що передусім передбачає врахування рівня досягнень учня, а не ступеня його невдач. Реалії сьогодення такі, що оцінювання дає можливість учню отримати реальну картину рівня власних знань і робити подальші кроки у напрямку свого розвитку. На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання: 1. Система оцінювання здобувачів освіти як важлива складова роботи закладу з розбудови внутрішньої системи забезпечення якості освіти ( Київська Т.П., заступник директора з НВР) 1.1. Формувальне оцінювання – інструмент підтримки, а не контролю. Самооцінювання та взаємооцінювання як складові формувального оцінювання (Лялюк Д.С., вчитель української мови та літератури) 1.2. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів 5-6 класів за новим Державним стандартом базової середньої освіти (Смага Л.А.) 1.3. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів в системі загальної середньої освіти (Засік В.В., вчитель трудового навчання) 1.4. Особливості оцінювання учнів з ООП в інклюзивних класах (Слободянюк О.С., вчитель географії)
Також на обговорення педагогічної ради були винесені питання, що регламентують роботу закладу: 1. Про моніторинг результативності освітнього процесу в 5-11 класах та дотримання педагогами критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2022/2023 н.р. (Київська Т.П.) 2. Про підсумки проходження курсів підвищення кваліфікації у 2022 році та схвалення плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2023 рік. (Київська Т.П.) 3.Про підтвердження списку претендентів на отримання свідоцтва з відзнакою (Комарчук Г.М.) 4.Про підсумки перевірки дотримання вимог Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» (Комарчук Г.М.) 5. Про організацію освітнього процесу в 1-11-х класах закладу у II семестрі 2022-2023 н.р. (Комарчук Г.М.) 6.Про схвалення «Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в КЗ «Ліцей №1 смт Стрижавка» (Македонська Г.М.) 7.Про схвалення «Положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці в КЗ «Ліцей №1 смт Стрижавка» (Македонська Г.М.) 8. Про схвалення критеріїв оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з навчальних предметів (Київська Т.П.)
|
29 березня 2023 року у закладі проведено засідання педагогічної ради на тему
Україна… її майбутнє в руках молоді. Нині юні громадяни стають безпосередніми учасниками суспільних процесів держави, тому серед виховних напрямів навчальних закладів пріоритетним є патріотичне й громадянське виховання, як стрижневі, що відповідають нагальним вимогам і викликам сучасності. В умовах, коли Україна, з одного боку, вкотре перебуває на шляху радикальних політичних, соціальних та економічних перетворень, а з іншого – знаходиться у стані загрози її національної безпеки, національно– патріотичному вихованню належить пріоритетна роль. Патріотичне виховання має охоплювати всіх учасників освітнього процесу, сприяти формуванню у дітей та утвердженню у педагогів і батьків національних та загальнолюдських цінностей, особистісних якостей, що притаманні громадянину України. «Серед виховних напрямів сьогодні найбільш актуальними виступають патріотичне, громадянське виховання… Тому нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості», – зазначено в Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді. На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання:
(заступника директора з виховної роботи Потьомко О.А.) 1.1. Формування національно-патріотичної свідомості найменших здобувачів освіти закладу. Роль вчителя початкових класів у формуванні національно-патріотичних почуттів найменших здобувачів освіти закладу. (вчитель початкових класів Крутоусова Т.І.) 1.2. Роль класного керівника у формуванні національно-патріотичної свідомості учнів середньої школи. (класний керівник 6-Б класу Мельник О.К.) 1.3. Патріотичне виховання –основа формування громадської свідомості учнів старшої школи. (класний керівник 10-Б класу Баліцька О.М.) 1.4. Виховання громадянина-патріота України шляхом педагогіки партнерства. (класний керівник 7-В класу Григоренко В.М.) 1.5. Психологічні аспекти патріотичного виховання здобувачів освіти закладу в сучасних умовах. (практичний психолог закладу Кучерук Н.О.)
|
31 серпня 2023 року проведено засідання педагогічної ради на тему: "Основні стратегії освітньої діяльності закладу у 2023-2024 навчальному році" На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання:
|
1 листопада 2023 року проведено засідання педагогічної ради на тему На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання: 1. Про напрямки інноваційних процесів в системі освіти (Київська Т.П.) 1.1. Реалізація в закладі НПП «Інтелект України» - інноваційна експериментальна діяльність педагогів та здобувачів освіти (Лупуляк Н.О.) 1.2 Сертифікація як альтернатива атестації. Оцінювання професійних компетентностей вчителя в роботі освітнього експерта (Падюк С.В.) 1.3. Партнерство закладів загальної середньої та вищої освіти як засіб професійного росту педагога та сучасної профорієнтації здобувачів освіти (Григоренко В.М.) 1.4. Участь закладу освіти в інноваційних освітніх проєктах – шлях до модернізації змісту освіти (Кучерук Н.О.) 1.5 STEM – освіта- компетентнісна модель навчання (Ортинська С.Б.) 1.6. Практична робота. Калейдоскоп ідей. Інновації в освіті: що актуально та цікаво для нас? (керівники МО) 2. Про визнання результатів підвищення кваліфікації вчителів закладу протягом вересня-жовтня 2023 року (Київська Т.П.) |
04 січня 2024 року відбулося засідання педагогічної ради, на якому було На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання: 1. Про виконання рішень попередніх педрад (Комарчук Г.М.) 2. Про здійснення превентивного виховання здобувачів освіти закладу в умовах сьогодення ( Потьомко О.А) 3. Про домашнє насилля та його наслідки ( Казьмірук Л.Д.) 4. Про моніторинг результативності освітнього процесу в 5-11 класах та дотримання педагогами критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів за підсумками І семестру 2023/2024 н.р. (Київська Т.П.) 5. Про підсумки роботи за індивідуальною формою здобуття освіти в І семестрі 2023-2024 н. (Македонська Г.М.) 6. Про підтвердження списку претендентів на отримання свідоцтва з відзнакою учнів 9-х класів (Комарчук Г.М.) 7. Про підсумки перевірки дотримання вимог Положення про золоту медаль «За високі досягнення у навчанні» та срібну медаль «За досягнення у навчанні» (Комарчук Г.М.) 8. Про підсумки проходження курсів підвищення кваліфікації у 2023 році. (Київська Т.П.) 9. Про визнання результатів підвищення кваліфікації вчителів 5-6-х класів, які забезпечують впровадження Державного стандарту базової середньої освіти на засадах Концепції «Нова українська школа» та вчителів початкових класів за програмою «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» у 2023-2024 н.р. на базі КЗВО «ВАБО» (Київська Т.П.) 10. Про визнання результатів підвищення кваліфікації вчителів закладу, що пройшли підвищення кваліфікації на освітніх платформах інших суб’єктів ПК та визнані педагогічною радою (Київська Т.П.) 11. Про схвалення плану підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2024 рік. (Київська Т.П.) 12. Про стан роботи педагогічного колективу щодо надолуження освітніх втрат у 2023-2024 н.р. (Комарчук Г.М.)
|
26 березня 2024 року в закладі проведено засідання педагогічної ради на тему «Компетентнісно-діяльнісний підхід педагогічних працівників як основа реалізації нових освітніх стандартів». На засіданні педагогічної ради були обговорені такі питання:
|