Проект "Зелена школа"
Проект «Збережемо природу та підтримаємо рідну школу»
Мета проекту: Формування екологічної культури школярів через упровадження системи роздільного сортування відходів у школі.
Завдання та цілі:
· підвищення рівня екологічної свідомості школярів;
· покращення стану довкілля в селищі;
· привернення уваги громадськості селища до екологічних проблем через поширення інформації про діяльність школи ;
· заохочування до сортування школярами побутових відходів удома;
· створення передумов для впровадження системи сортування сміття в масштабах усього селища.
У школі налагоджено систему сортування побутових відходів - паперу і пластику. Підписана угода з партнерами проекту – ТОВ «Подільська Січ» (підприємством, яке заготовляє вторинну сировину) та батьківським комітетом школи, який займається інформуванням жителів селища про екологічну ініціативу, а також опікується екологічними коштами.
Заощаджені на сортуванні пластику і паперу кошти витрачаються на потреби учнів, що беруть участь у сортуванні. Школярі самі вирішують, на що саме витрачати зароблені «екологічні кошти». А для того, щоб процес сортування був веселим і захопливим, у школі постійно проходять різноманітні акції, конкурси та змагання, під час яких кожен учасник може отримати цінний подарунок за свій особистий внесок у розвиток проекту. Поставивши потреби дітей першочерговими у проекті, вдалося не лише зацікавити учнів, а й залучити до роботи їхніх батьків, родичів та сусідів і створити передумови до впровадження системи сортування ТВП у селищі. Також приємно й те, що завдяки проекту школярам вдалося вирішити чимало екологічних проблем у селищі Стрижавка, основна з яких - це зменшення бруду на вулицях селища, менша кількість вивезених на полігон відходів, збір токсичного сміття (батарейок) для подальшої утилізації на спеціалізованих підприємствах.
Результати проекту
· Впровадження на базі Стрижавської школи-ліцею проекту «Збережемо природу та підтримаємо рідну школу», який дав можливість впровадження ефективного екологічного виховання учнів;
· Впровадження роздільного способу збору сміття, що приносить школі постійний дохід на першочергові потреби школи (спорт інвентар, ремонт школи, купівля обладнання тощо);
· Розробка методичних рекомендацій та заходів для ефективного екологічного виховання учнів загальноосвітніх шкіл;
· Екологічна освіта мешканців селища;
· Зростання авторитету школи в очах громадськості селища, як ефективного навчально-виховного закладу.